En ny istid!

Förlåt, pardon, sorry, ursäkta att jag konstant pratar om hur kallt det är men det är ju det! Dock slog vi faktiskt på värmen idag, antar att pappan i familjen också tyckte att det var kallt. Detta är iallafall jätte bra för nu vet jag hur man gör! Hurvida jag kommer ta nytta av detta är dock en annan fråga eftersom att jag vet att det är rätt dyrt och jag vill inte riktigt vara den som är anledningen till att deras räkning blir hög, men blir det kris så vet jag iallafall hur jag gör och det är ju bra men jag tror att jag ändå kommer besluta mig för att köpa tofflor och andra varma kläder istället. 

Nu funderar jag iallafall på om jag kanske ska sova i några små minuter, det blev ju som sagt mycket senare än jag tänkte igårkväll och ikväll vet jag inte riktigt säkert hur det blir men det skulle kunna vara så att vi ska ut och då är det ju bra om jag har fått lite mer sömn. Annars får jag äta massa socker eller något! Appro på socker. Godis innehåller ju socker och vet ni vad jag fick för godis i söndags?????? 

SKUMTOMTE!!!!!!! ÅÅåh vilken underbar smak!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0