Christmas Play


Först såg vi på klassen under Kits julspel. Carinas au pair barn var med där (den gröna vise mannen) så det var roligt. Otroligt söta var de allihopa!

Sen var det dags för Kit: 
Kit var en tjänare till de vise männen och var jätte gullig i sin mustasch! Precis som klassen under var de jätte söta och jätte duktiga. Dock är det svårt att inte låta bli att skratta lite hela tiden just för att de är så söta och, ja jag kan inte riktigt hitta ordet men "lost" beskriver det kanske bäst? Att de ibland är lite förvirrade och inte riktigt har koll ungefär. Hoppas ni förstår hur jag menar (alla som är föräldrar och sett något liknade förstår nog helt säkert!)

Sen kom Marthas klass fram och sjöng ett par julsånger. 
Så det är vad jag har gjort denna morgon. Otroligt mysigt var det! Sen följde Carina mig hem så vi har ätit lunch tillsammans. Nu ska jag se julkalender och sedan äntligen försöka få lite ordning i mitt rum. Det är kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0