6 December



Godmorgon! Idag är det torsdag och idag var det egentligen tänkt att jag och Carina skulle fara på Winter Wonderland men då ett av hennes au pair barn vaknade med magsjuka blev dessa planer självklart inställda. Istället ligger jag och kollar på julkalendrar och tänker att jag istället ska spendera dagen med att möjligen köpa lite julklappar. Har äntligen lyckats få lite ideer och ordning i min hjärna. Tidigare har det bara varit en enda stor gröt och som jag sa till mamma här om dagen så hade jag då mycket väl kunnat råka köpa en barbie docka till Jonas för att den var fin utan att tänka på att Jonas inte vill ha en barbie. Det var rätt kaos med andra ord. 

Men nu kan jag se klart igen så nu behöver ingen oroa sig för att råka få en barbie eller en herrparfym (om eller tjejparfym om man är kille) och det är ju skönt! Så julklappar kan vara en ide, det är även smart att jag passar på nu eftersom att barnen får jullov om ca en vecka så jag har inte allt för mycket tid på mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0