4 December

20 dagar kvar till julafton! 5 dagar kvar tills jag ska få se lucia! 9 dagar kvar tills riktiga lucia! och 1X dagar tills jag kommer hem! Ojojoj, mycket att räkna ner till med andra ord, busy life. Haha. 

Har just kollat klart på alla julkalendrarna, alltså jag skulle kunna prata om hur mysigt det är och hur mycket jag tycker om det i en halv evighet varje dag, men det skulle inte vara så kul att läsa om. Mysigt är det iallafall och jag kommer alltid på mig själv med att sitta och le. Mysteriet på greveholm är som väntat bra, Pelle är lika bra som alltid och Tjuvarna är lika bra som förra året. Åh!
Jag idag. Skoja. Jag för 2 år sedan. Ser ju hemskt nog nästan likadan ut.. bara håret som är annars, det var tjockare och längre förr. Jobbigt, det blir sämre med åren... haha nä nu ska vi inte vara sånna. Stay positiv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0