3 December

Idag är det måndag och det vet ju alla vad det innerbär för min del - Städa! Med undan tag för måndag om tre veckor för då är det....Julafton!!! Med andra ord så är jag hemma om tre veckor och det känns underbart. Har haft lite hemlängtan på senaste tiden igen så det ska bli skönt att komma hem. 

Iallafall, städa som sagt. Kändes inte så där jätte kul, men när gör det det egentligen? Har iallafall tänkt att jag ska städa mitt rum lite mer noga än vad jag brukar så att det blir riktigt julfint. Julstäda med andra ord, men först måste jag göra resten av huset. Sparar nämligen alltid mitt egna rum till sist för det kan jag ju göra imorgon om det skulle behövas men resten av huset måste jag ju göra idag.
Lilla hus, snart ses vi igen♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0