27 December

Nu är det dags att jag tar tag i mitt liv!

Det var typ det jag tänkte säga. Jag är så trött och förkyld så det är inte klokt men det funkar ju inte att jag ligger i sängen hela dagen för det. Dagarna rinner ju iväg och snart sitter jag på planet igen och då vill jag ju inte känna att allt jag gjorde när jag var hemma var att ligga i sängen och hosta.... det är inte riktigt vad jag kallar att ta vara på tiden direkt. 
 
Så nu ska jag gå in i duschen i hopp om att bli lite piggare och senare någon gång kommer Sofie förbi för lite prat och kladdkakebak, om hon vill hjälpa mig förstås. Sen ikväll står middag med hon, Fanny och Alexandra på schemat. Det blir nog en bra dag det här, skönt att ha lite planer så att jag faktiskt måste upp ur sängen. Jag tror att snön och kylan gör mig lat... 

Sist Sofie var här!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0