2 december

Idag for vi till IKEA och köpte mat. The End. 

Nä men lite så var det eftersom att det tog oss hela två och en halv timme att åka till IKEA!! Hör ni hur sjukt det låter? Det är liksom fråm sydöst till nordöst och det tog två och en halvtimme! Jag skulle ha hunnit från Skellefteå till Umeå på den tiden och det är två olika städer!! Sen kom vi dit och då var det bara en timme tills de stängde... haha lite surt men vi fick med oss det viktigaste. Dvs lite julklappar till värdföräldrar samt lussebullar till oss, som förövrigt var så sjukt mycket godare än jag minns det! 

Nu ligger jag och lyssnar på julmusik med mitt advent/julljus tänt och ska snart sova för imorgon är det måndag och dags att jobba igen. Sjukt att det är en ny vecka igen redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0