18 December

Godmorgon! Tisdag idag och det betyder stryka kläder för min del. Förut tyckte jag att det bara var jobbigt och slöseri med tid att stryka kläder, det kan jag visserligen fortfarande tycka MEN jag har även insett att det är på något sätt lite halv mysigt, kläderna blir finare och lättare att vika. Eller ja, lättare blir det väl kanske egentligen inte men det kan kännas så när de är raka och inte skrynkliga. 

Så det ska jag göra idag, sen misstänker jag att jag kommer ta en powernap när jag är klar... kom i säng så otroligt mycket senare än vad jag hade tänkt så jag är rätt trött nu, fast vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag jobba iallafall, Godmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0