10 December

TVÅ JÄVLA VECKOR KVAR TILL JULAFTON!!!!!!!!!!!

Så, nu när jag har fått det sagt... Godmorgon! Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, jag känner mig ovanligt pigg och det är ju skönt. Tur också eftersom att jag som sagt måste vara rätt effektiv idag (och hela resten av veckan med för den delen) Har försökt ordna upp röran som uppstod då mina kort försvann, dock har det inte gått något vidare... fan... Jag drömde faktiskt att jag hittade allt! Det visade sig att jag hade lämnat allting i en kompis väska (lite orealistiskt dock eftersom att det var en kompis i Sverige..) så i drömmen hittade jag allt igen, fan vad glad jag var! ... Sen vaknade jag och så var det inte så... gud så jobbigt! 

Men att sitta här och klaga gör ju ingen skillnad så jag ska se till att få allt jobb gjort så snabbt som möjligt, jag ska försöka slå rekord! Önska mig lycka till! 
Min och Rebeckas Middag i lördags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0