ZZZzzzzzZZZZzzzz

Sover i princip när jag skriver detta. Har pratat med mamma, det är inte klokt vad jag saknar henne och resten av min familj just nu. Tur att det inte är länge kvar tills jag får träffa dem igen, när exakt nämner jag inte här eftersom att det finns en person som inte får veta eftersom att han ska bli överraskad. Kommer säkert råka försäga mig och skriva på bloggen "Mot flyget!" "Sverige här kommer jag!" "I'm coming home, tell the world I'm coming home" Ni fattar. Det kommer vara svårt att inte göra det, men jag ska försöka för att överraska människor är det bästa som finns!!! Okej, sova var det. Var jätte trött nyss men blev just pigg....fasen. Jag måste försöka iallafall. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0