Vykort!

Vykort. Det ar anledningen att jag sitter vis datorn just nu, jag tankte att det vore jatte roligt att skicka en massa vykort for att jag inte har gjort det sen jag var typ 12 ar sa jag kopte ett par stycken men kom sedan pa att jag inte vet alla adresser. Tur att jag kunde lana en dator och tur att jag ar sa smart att jag kan kolla upp fel persons adress for att fa postnumret till ratt person som inte finns pa hitta.se. ALLA borde finnas pa hitta.se. Det ar min asikt. Men jag loste det anda men det tog sin tid sa min tid vid dat..

..orn tar slut nu. Sa skulle det ha statt men tiden hann ta slut, tur att alla skulle in till Ryde idag sa att jag kunde komma och fixa till det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0