Tjena Skellefteå!

Jag har något att erkänna. Jag har ljugit för er idag. Jag har inte gjort något av det som stått på bloggen, det var bara för att lura Albin och Sofia som jag överraskade när jag kom hem. Sen lite för att ni skulle ha något att läsa. Men vad jag egentligen har gjort är att åka flyg, sitta på flygplats, åka flyg, åka buss och sedan gråta över att se lilla Skellefteå. Haha. Så himla konstigt det känns men ändå så naturligt, typ som om det var igår! 

Så lite mer såhär har min dag sett ut: 

Nu är jag dock trött som ett djur, vaknade liksom klockan 3 efter att ha sovit knappt 3 timmar som jag sov väldigt dåligt på eftersom att jag inte vågade sova för djupt eftersom att jag inte ville försova mig (är alltid så när jag måste upp tidigt) och sen för att Kit mådde så dåligt. Så ja, det ska bli skönt att sova nu och ännu bättre blir det då jag får somna med Albin vid min sida för första gången på två månader! Hihihi. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0