Tisdag!

Idag börjar alla skolan. Konstigt att tänka att jag egentligen skulle börja mitt sista år på gymnasiet idag om jag inte hade bestämt mig för att flytta. Konstigt. Iallafall, idag har jag vääldigt mycket på schemat så jag undrar hur detta riktigt ska sluta. Jag orkar/hinner inte skriva allt jag har planerat för jag har lite bråttom då min dag börjar om en halvtimme med att möta Rebecka och jag är helt opåklädd. Ha en bra dag, skoldag för de flesta som läser min blogg skulle jag gissa. Vi hörs senare! 



P.S Idag är det faktiskt så att jag och Albin har varit tillsammans i 21 månader och det var ju rätt tur att jag skulle lyckas vara hemma på en "datum dag". Tänkte bara så ni veeeet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0