Tidsinstallda inlagg suger

Jag vet inte ens varfor jag gor det har. Det ar ju det absolut trakigaste som finns att skriva tidsinstallda inlagg..hoppas det finns nagon dar ute som uppskattar dem annars tar jag nog mitt liv! Okej, nej det gor jag inte, mojligen far mitt inre ett litet agresivt utbrott for att jag kampat som en idiot med att komma pa saker att skriva som ingen anda vill lasa.
 
Men jag vill som sagt inte att min blogg ska sta heelt stilla, det kanns lite for tragiskt. Tur att jag aker harifran om 5,6 dagar, da kan jag blogga som vanligt. Haha, det ar typ darfor jag langtar till London.. nej inte riktigt. Det ar val mer bara ett plus. For jag gillar att blogga, sarskilt nar det kanns som att jag har nagot att skriva, dvs inte nar jag skriver tidsinstallda inlagg for da blir det bara skitsnack, men i normala fall. Darfor blev jag glad att jag aterfick blogglusten nar jag flyttade till London efter mitt langa uppehall!

Har faktsikt bloggat ratt lange nu, snart tva ar pa denna bloggen (da sag jag ut som pa bilden ovan) och sedan typ tva ar innan det pa gamla alskade crabcake. Haha alltsa den bloggen, den var nagot den! www.crabcake.blogg.se for er som vill kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0