Tids snack (igen)

Det slog mig idag nar jag lag och funderade (okej, jag skrev I min "dagbok") och sa slog det mig att jag snart har varit har I tva manader och sedan far jag hem I tio dagar sa nar jag kommer tillbaka har det nastan gatt tre manader av min tid I London vilket man kan se som bara tre manader, men man kan ocksa se det som jag gjorde nar jag funderade. Vilket var att tre manader ar en fjardedel av hela mitt ar I London! EN FJARDEDEL?!?!? Det ar ju inte klokt! I det ogonblicket kande jag aterigen hur otroligt snabbt tiden gar. Jag vill inte missa nagot, inte angra nagot. Jag vill verkligen kanna mig klar med London nar jag far, och som jag sa sist nar jag snackade om tid, om det fortsatter sahar ar jag overtygad om att jag kommer kanna mig klar. Eller iallafall nojd och det ar ju viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0