Tänk på det...

Tänk vad bra livet vore om det var som The Sims... Man kunde pausa och spola och styra sin hunger och sin energi och man kunde bestämma hur kul man har. Dessutom skulle man kunna ha hur mycket pengar som helst utan att behöva göra något för dem! Man skulle kunna bygga om sitt hus helt på mindre än en dag..!
 
Man skulle kunna göra mycket men framför allt så skulle man kunna göra saker ogjorda! Bara lämna spelet utan att spara och swoosh så har man åkt tillbaka i tiden och kan göra om och göra rätt! 
 
Ett sånt läge befinner jag mig i just nu... jag råkade nämligen sätta mig på min nagelfil så den gick sönder.... i tusen bitar! Tack och lov så var en rätt stor så den kan jag spara tills vidare, men allvarligt....inte kul... Så nu skulle jag vilja lämna spelet utan att spara och sen göra om allt och inte sätta mig på nagelfilen!
 
Fast nu går ju inte det och som så många andra gånger så sörjer jag lika mycket, ett litet tag, tills jag inser att det inte tjänar något till och sedan fortsätter livet. Men allvarligt, tänk om det kunde vara lite som i sims... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0