Taggar för imorgon!

Är så fruktansvärt taggad på imorgon så det går verkligen inte ner en till! WAAH! Vill typ sova redan nu så att det ska bli imorgon snabbt, haha, okej jag måste lugna ner mig lite. Ikväll kommer jag iallafall kurera mig själv medans jag förebereder mig för imorgon från topp till tå. Jag menar, efter en vecka i pyjamas i stort sätt och en förkylning på axlarna så kan det verkligen behövas en liten insats. Så naglar, hårinpackning och ansiktsmask är sånt som står på min lista medans jag fortsätter tagga för imorgon! 

Flowercups!!


Kommentarer
Postat av: sarah

OOOOOH YESSSS!!! can't wait! lookin forward to another AWESOMENIGHT! see you later (;
xx

2012-09-01 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0