Ta mig till havet och gor mig till kung!


Den har sangen tycker jag om! Den ar verkligen sommar for mig. Sa nu hoppas jag att jag har tagit ratt sang, vet inte helt sakert eftersom att jag inte kan lyssna och hora om det ar ratt. Sa Pappa, om du laser detta skulle du kunna lyssna och hora om det ar den som vi brukar lyssna pa i bilen och sedan kommentera sa att jag vet? Tack!

Inte for att jag skulle kunna gora nagot at det, lar ju inte ha nagon dator da sa. Men iallafall, havet, det ar vad jag ska prata om. Jag gillar havet, men jag glommer som alltid bort det sa fort jag ar borta fran det, men andra ord sa forfriskades mitt minne i samma stund som jag kom till Isle of Wight och fick andas in havsluften. Verkligen, jag alskar det! Det ar sa himla... harmoniskt? Na, jag vet inte hur jag ska forklara men det kanns sa...friskt? Ah! Jag ger upp, jag vet inte hur jag ska forklara. Men jag alskar det iallafall, jag behover liksom inte vara i havet eller ligga vid havet och sola eller nagot (aven om det ar att foredra) utan bara ga bredvid typ och lyssa pa vagorna. Tror fasen att jag har bestamt mig for att jag i framtiden ska bo bredvid havet, eller iallafall nara det!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är rätt artist och låt!!

2012-08-04 @ 01:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0