Sofie!!!!


Efter att ha fått besked om att Sofie kom hem från New York imorse (har varit osäker på om det var på söndagen eller måndagen hon skulle komma hem) och sedan låtit mamma ringa och söka hennes mamma i hopp om att få veta om hon befann sig på hemmaplan just nu så jag kunde överraska henne. Dock var Sofie lite för mycket med i svängarna så hon hade koll på att jag var hemma och var ytterst misstänksam mot min mamma, men vi for ändå (och det visste hon inte)
Väntar med spänning och med kameran i högsta hugg... 
...men hann inte ta kortet jag ville ta då Sofie var ännu mer i högsta hugg på att kramas!
Så jag fick ta bilden på min älskade vän sen! 

Jag bubblar rent av lycka just nu! Men det är ju inte så konstigt, 6 månader har gått sen senast vi sågs och då vore det ju konstigt om jag inte var glad att se henne igen om än det bara var för en kort stund! Tur att jag inte far hem förrens om 6 dagar så vi kommer hinna ses mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0