Slut!!

Jag är heeelt slut! På bilden ser jag inte heeelt slut ut, men det är jag, jag försökte bara ta mig samman för att få en bild, men jag ligger egentligen helt utslagen med igentäppt näsa. Blev tvungen att jobba extra då Lucy var tvungen att stanna på jobbet för att få saker klara, vilket jag förstår skolan börjar ju nästa vecka och ingen vill stressa i sista sekunden. Men det betydde alltså att jag fick jobba mer än tänkt, inte så jobbigt engetligen men jag är ändå slut. 
 
Det jobbigaste blir ju att eftersom att jag är sjuk (ska sluta tjata om det!) så har jag inte lika mycket ork att göra saker och känner mig inte lika kul som jag vill. Men jag orkade iallafall komma på iden att vi skulle ha musik när vi lagade mat så att vi kunde dansa, så blev det! Musik sattes igång och vi alla dansade mer eller mindre och jag fick veta att deras absoluta favorit artist är Jessy J så när "domino" spelades kan ni tro att de blev som galna... 

SÅ, denna kväll kommer jag inte orka göra mycket alls känner jag, synd för det är en jätte fin kväll! Kanske går jag på en promenad eller något, om jag orkar. Annars blir det att måla naglar inför helgen (vilket är ett måste med eller utan promenad!!) Något ska jag nog hitta på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0