Sista fredagen!

Nu är det min sista fredag i Skellefteå. Okej, varje dag har ju varit den sista "dagen" i skellefteå under veckan men idag känns det extra mycket för i övermorgon far jag tillbaka. Herregud. 
 
Min dag har iallafall varit bra, sov ut lite imorse, men bara lite sen ringde mamma och jag väcktes... Men lika bra det för då åkte jag till skolan med pappa och hälsade på Sofia, Sofie och ja, massa andra som jag råkade träffa. Bland annat Amanda (!!) På anderstorpskolan där ingen av oss längre går lyckades vi mötas?? Konstigt men kul. Fick lite betyg och sånt innan jag for på stan och fikade med pappa, sedan med Thea och sedan träffade jag Rebecka och sen fick jag skjuts hem och nu ska jag skynda mig att duscha och sen ska jag till mina kusiner på middag. Kul kul! 

Hittade lite bilder från Au pair eventet som jag var på och det var ju kul! Sen var det rätt roligt att se mig själv på andra bilden... haha kamerakåt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0