Sista dagen!

Godmorgon! Sista dagen är kommen. Tillbaka till verkligheten eller vad man ska säga, fast det känns mer som "tillbaka till overkligheten". Det har varit en bra vecka iallafall, trots att den har varit rätt fullbokad och innehållit aningens för mycket fika så är jag väldigt nöjd och känner som att jag har hunnit med typ allt och därför känns det bra att åka tillbaka imorgon, det hade det ju inte gjort om jag inte kände att jag hunnit med allt jag ville hinna i Skellefteå. 

Men vi kommer ju hinna höras igen, jag har ju faktiskt en hel dag kvar! Denna dagen har jag börjat med att duscha och det rejält! Haha helt allvarligt minns jag typ inte senast som jag rent skrubbade mig rent. Jag vill nämligen blänka som en diamant när jag kommer tillbaka till London eftersom att famijen kommer vara pepparkaks bruna så måste jag ju vara något också, så blänka kändes som ett ganska bra val för mig och min hy! 

Okej, skämt. Men att jag duscha rejält, det har jag gjort. Så nu är jag pigg igen och ska ut och äta frukost/lunch med mamma och sen har jag lite dejter att ta itu med under dagen. Sen är det ju kul att det är ganska fint väder! 

Från igår när jag fikade med Pappa! 

Kommentarer
Postat av: sarah

rebecka you definitely have to add some lines in english to your blog as well - i'd like to understand something (;

2012-08-25 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0