Science museum


EN BIT AV MÅNEN! TYP DET COOLASTE JAG SETT! Hehehe
"Rebecka! Look! It almost says "Albin" here!"
"Oh this looks like your room Rebecka with all the cosmeticts and stuff" - Joe.  HahahaDetta var våran dag på museumet som var riktigt kul! Iallafall vissa delar, typ som månbiten och flygplans motorerna, men de finns inte på bild. Sen avslutade vi det hela med varsin glass innan vi tog bussen hem. Måste säga att det är riktigt kul att fara på utflykter med dem och liksom spendera lite extra tid med dem för det blir på ett annat sätt när man lämnar hemmet och far på utflykt och det är jätte kul! 

Sen att det var som teknobalder... haha, inte ett dugg! Vet inte riktigt hur jag kunde ha förstått det som det, men ja, jag fick veta bättre när vi kom dit för det var verkligen inte så. Ooonej mycket större och när jag tänker efter, teknobalder är väl inte så museumigt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0