Redo att jobba!

Nu har jag sprungit mina ärenden, det gick snabbt och bra! Jag har hunnit stöka undan lite i mitt rum också samt äta min andra frukost (jag blev hungrig igen) Så nu är jag så redo man kan bli att jobba och jag har en kvart att andas och samla ännu mer krafter! Haha. Idag stannar vi dock på hemmaplan till större delen, förutom när vi ska ta oss en sväng till Kings cross och hämta Kit på tåget. Han har nämligen spenderat dessa dagar hos deras mormor och morfar och nu är det dags för honom att komma hem. Men det händer inte förrän klockan är närmare 12 så mest troligt blir det en rätt lugn morgon fram tills dess. Skönt! 

Gud så trött jag ser ut! Beror nog på att jag vaknade 7 och inte kunde somna om,... får satsa på en tidig kväll istället annars vet jag inte riktigt hur detta kommer sluta... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0