Rasmus på luffen

Jag har nu sett Rasmus på luffen med mina föräldrar och som jag säkert sagt förut så var det en av mina favorit filmer när jag var liten och sånna filmer tycker jag alltid är lika mysigt att se eftersom att jag inte kollar på dem så ofta. 

På tal om Astrid Lindgren filmer så påmindes jag av min tanke att jag ska bunkra upp med massa filmer och musik och sånt på datorn eftersom att jag inte kommer åt det i England då sidorna är spärrade så då tänkte jag att det kan vara en bra ide att ladda upp så mycket som möjligt nu när jag har chansen och hoppas att jag klarar mig till i jul....  haha så har ni lite film tips, eller låt tips med för den delen får ni gärna dela med er!

Nu ska jag invänta att min kusin ska landa med sitt flyg så att vi kan bestämma när imorgon vi ska ses sen är det Godnatt för min del. Hoppas ni har haft en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

det var så kul att hinna träffa dig även om det blev kort!
ha det så bra nu så ses vi snart igen, Ta vara på tiden!!!<3

2012-08-28 @ 00:48:46
URL: http://frokenkoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0