"Peace at last"

Ovanstående citat sa Simon till mig när de lämnade huset och lite sant är det ju faktiskt, för tyst är det och för mig och min sjuka kropp känns det otroligt skönt! Helt allvarligt är det nog svårt att förstå hur skönt jag tycker att det är! 

Funderar iallafall på att gå ut en liten stund, bara för att det är fint väder och för att få andas lite extra. Det är bra att andas när man är sjuk! Det är det förresten alltid... Sen väntar en ultimat "krya på mig" kväll, vad nu en sådan innehåller, för imorgon blir det inte riktigt så mycket krya om allting blir som tänkt så jag kan nog behöva all vila jag kan få. Måste bara hitta något att äta..... åååh så jobbigt! Ska beställa pizza eller något seriöst orkar inte haha! 

(för vanliga bilder är så tråkiga..)

P.s tänkte bara meddela, som lite "rolig" information, att detta inlägg har jag glömt bort minst 4 gånger så det har tagit mig närmare...2 hela timmar att skriva detta. Rekord! Haha. Med andra ord är det HÖG tid för mat nu. På återseende! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0