Party party!

Efter en dag som spenderats 70% sängen och 30% plocka blommor samt göra buketter (skulle lätt kunna tänka mig att bli florist! Så himla kul!) är det nu dags att börja göra mig festfin. Det är ju mina föräldrar som ska firas för att ha levt i nästan 50 år var, inte riktigt, därför är temat inte riktigt hundra och det är ju ett jätte bra tema! För om saker inte går som planerat kan man alltid säga att det var tänk för temat är ju inte riktigt hundra

Nä men anledningen att det firas nu är ju för att jag är hemma och kan delta. Jag är längtat sen de fyllde 40 så jag är glad, önskade dock att jag kunde ha fått må bättre men det rullar ju i rätt riktning iallafall och om jag bara lyckas ta mig igenom en snabb dusch ska jag nog må helt okej. Synd bara att vädret skulle bli så tråkigt... hoppas det blir bättre igen eftersom att vi ska vara utomhus och då blir det ju lite tråkigt om det ska regna... 

Nä, nu ska jag skaka liv i mig själv och duscha. Det är ju trots allt bara en timme tills alla kommer. Ojojoj.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0