På semester.

Jag ber om ursäkt för att uppdateringen inte riktigt är den bästa men jag är ju faktiskt på semester, hur konstigt det än låter och känns. "Jag är på semester i Skellefteå" "Jag är på semester i min hemstad". Konstigt men sant, och på samma sätt som de flesta inte updaterar så bra när de är i Grekland, Turkiet, Spanien eller vars som helst så updaterar jag inte så bra här för jag har bara en vecka kvar. 

Idag har jag varit med Albin och träffat hans familj, så jag har lekt lite, pratat lite och ätit lite. Var glad att det fanns tid till att träffa dem! Ikväll verkar nattbad stå på schemat och jag vet inte riktigt hur det ska sluta, men det blir nog bra!

Fick lite fina blommor av Albins syster när jag kom :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0