Pa biblioteket

Besoka ett bibliotek som inte ar svenskt eller en sevardhet (inte for att jag vet om jag gjort det men kanske) - CHECK!
 
Det blir manga saker att checka av kanner jag men det ar ju kul! Lyckades som ni marker fa tag i en av datorerna har pa biblioteket i Ryde och jag har 20 minuter har och dessa ska jag spendera val = att skriva en massa tidsinstallda inlagg. Haha alltsa jag haller pa att bli galen... Langtar till London iallafall. Har en "van" som fyller ar idag dar sa det ar lite trist att jag inte kan vara dar. Aven om jag inte skulle kalla honom van egentligen menmen.
Okej, det dar blev bara tjollrigt. Vad jag ville ha sagt ar att jag langtar hem till London. Varst vad jag langtar overallt... Sa nu nar vi anda pratar om att langta sa kan jag ju ocksa saga att jag langtar till imorgon da jag ska upptacka on. Sjalv. Men det kanns bara skont faktiskt. Har namligen kommit till den nivan nar jag kan "stora" mig pa familjen lite som jag kan gora pa min egna och jag bara vill vara ifred och inte prata med dem. Fattar ni? Ja, iallafall sa det kanns skont att fa en dag i min egna ensamhet och hur trakigt det an ma lata sa kan jag faktiskt i vissa sammanhang gilla att vara sjalv an med andra for att jag ar den enda viljan jag maste ta hansyn till. Sa det ser jag framemot!

Detta hoppas jag bland annat att jag ska fa se med egna ogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0