Pa biblioteket!

Jag borjar bli en stamkund har. Ett annat stalle som jag borjar vara stamkund pa ar Peter Jones dar jag har varit allt for manga ganger pga mina kamera problem och ja, nu verkar det inte battre an att jag maste tillbaka igen men denna gang for att kameran inte kan lasa batterierna som jag kopte. Vafan! Det ar ju ratt storlek och allt sa det borde ju funka men nej inte det. Alltsa det har borjar bli otroligt irriterande alltsa! Sa jag antar att jag maste ta mig en tur dit igen och fraga vad felet ar...suck alltsa. Men jag maste anda pa en liten shoppningrunda nar jag kommer tillbaka har jag bestamt for jag behover en jacka, har ju inte skaffat mig nagon annu sa da kan jag ju ta tva flugor i en small!

Synd... tyckte som om denna kamera. Otroligt irriterande alltsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0