Min dag:


Idag har jag spenderat dagen med två av mina fina barn och vi har varit på utflykt till "nånting"-playground i Hyde Park. Och det, mina vänner, var en lekpark jag hade älskat när jag var barn, såå otroligt mycket kul det fanns! Synd bara att det känns lite opassande (och lite genernade) att springa runt och leka bland alla andra barn. Jag fick sitta och kolla på och leka lite på ett "acceptabelt" vis. Haha fan att det ska kännas så fel att leka när andra vuxna kollar... 

Aja, jag har jobbat rätt mycket av flera anledningar och så kommer resten av veckan att se ut är jag rädd så bloggen kommer lida är jag rädd. Men värre saker kan ju hända, jag tänkte bara så att ni vet! Nu ska jag försöka få lite annat jobb gjort (jag har ju lite födelsedagar att ta i tu med när jag kommer hem) och sedan sova så jag orkar jobba flitigt imorn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0