Min dag idag:

Idag vaknade jag runt nio och en timma senare for jag och fikade hos min älskade farmor där det var lika trevligt som alltid! Vi pratade om livet och hur man bäst bör leva det för att ångra sig så lite som möjligt. Haha, sen pratade vi lite naglar som vanligt, brukar alltid bli en stunds nagel prat när jag är där. Fina fina farmor!

Sen for jag till tandläkaren för ännu en undersökning innan de bestämde säkert att det ska bli operation eller något sånt, jag känner att jag fortfarande inte riktigt vet men de bad mig att meddela så fort jag visste vilka datum jag kommer hem i vinter så att de kan boka in mig så något mer ska det ju bli. Det är visdomständerna som ska ryka iallafall och det säger mig ingenting egentligen. 

Sen träffade jag Alexandra för en snabb catch up som blev lite för kort, det är svårt att sammanfatta två månader ur två personers liv på kanske... en och en halv timme? Men jag får vara glad för det lilla jag fick! 

Sen bar det raka vägen hem för att träffa Marcus en snabbis för samma uppdrag, catch up. Och samma sak där, för mycket på för kort tid, men tiden tillät inte längre för... 
 
..Sen skulle jag möta Elin för en promenad för ännu mer... just det! Catch up. Och samma visa ännu en gång, tiden räcker inte till för att sammanfatta så lång tid ifrån varandra. Men det var bara att göra det bästa av tiden och situationen och tänka att all tid är bättre än ingen tid för... 
 
...sen var det dags att äta middag med min familj, men det hann jag inte pga att jag råkat dra ut på tiden för mycket med mina vänner. Men det var lungt för tiden med familjen togs igen ikväll då vi fikade...
 
...Efter att jag hunnit vara ute och gå med Sofia. 

Pjuuh, SÅ har min dag sett ut. Jag vet inte hur stressig/tajt/fullbokad den ser ut för er, men trust me när jag säger att - Det var den! Men jag klagar inte, jag vill ju hinna träffa så många som möjligt under min tid i Skellefteå. Men det där med att vila på semester kan jag ju glömma, den vilan jag får är när jag sover och det ska jag göra nu för imorgon börjar jag dagen med att besöka mormor! 

Lite bilder från de senaste dagarna: 

Och ja, mina senaste dagar har bestått av Mat/fika/godis/mat/fika/godis. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0