Min dag idag!

Idag började jag dagen med att gå upp lite extra tidigt för att äta frukost med mina bröder, hann dock inte riktigt men det var tanken som räknades. Snacka om fin storasyster!♥ Sen begav vi oss till mormor för lunch, fika och lite sånt och det var självklart jätte kul att hinna träffa min älskade mormor också denna vecka! Sen passade vi på att stanna vid farfars grav på vägen, har inte sett graven med gravsten förr eftersom att den kom efter att jag hade farit. Så det var jag glad att jag också hann med! 

Sen var jag tillbaka i stan vid halv fyra och mötte då upp Fanny för lite prat och sånt trevligt och sedan åkte jag hem för att äta klockan sex. Nu ska jag ut och träffa Matilda och sen har jag en ledig kväll! Gah, det känns verkligen rätt skönt då jag har en kropp som måste tas hand om. Min rygg är helt i protest!!! Helt allvar, jag har haft ont i ryggen lite då och då under sommaren men nu har det varit mer eller mindre konstant i två dagar.... sen har jag lite naglar och sånt som måste pysslas om, För att inte tala om mina lungor, min puls och min hjärna som kan behöva en paus! Men nu, Matilda! 

Hehehehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0