Min dag:

Förlorade i discgolf, åt en bergsbyns special (för första gången!) och har sedan legat på en filt i solen med Albin och låtit han veta om och om igen hur konstigt men bra det känns att vara hemma! Det känns som att jag har drömt hela min tid i England medans jag har legat i koma i Sverige och nyss vaknat. Haha.

På tal om drömmar, det är många som frågat mig och jag har börjat drömma på engelska och jag har inte kunnat svara för jag vet inte om jag gör det eller inte men inatt fick jag det bevisat då jag tydligen pratade i sömnen på engelska. Så uppenbarligen gör jag det. Nu har jag duschat och vi ska äta TACOS!!! AAAAAH ingen kan förstå hur mycket jag har saknat det!! Försökte göra det men det fanns ingen tacokrydda, INGEN TACOKRYDDA!!!! Så nu ska jag äta så mycket jag bara kan!! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0