Kvällspromenad!

Tog en promenad med Alice vilket verkligen var ett bra beslut! Behövde prata med någon och att dessutom gå samtidigt är typ det bästa sättet att bli av med jobbiga tankar och sånt. Iallafall ett av de bättre sätten. Nu ska jag iallafall ner och se på avslutningscermonin med resten av familjen har jag tänkt sen ska jag äta choklad som är det nästnäst bästa sättet att bli av med dåliga tankar. Nr 1 är promenad med kompis, nr 2 är glass och nr 3 är choklad. Blev ni förvånade att glassen bara hamnade på andra plats? Jag är det, men glass kan ju inte alltid vara bäst! 

Detta är min mest trogna promenadkompis i alla väder. Räknar med att vandra en massa mil med denna fina när jag kommer hem så Sofia - gör dig redo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0