Kaos...

Bloggen ar verkligen kaos just nu, min hjarna ocksa men det har inget med saken att gora, jag behover komma hem bara sa jag far andas och hitta mig sjalv igen. Vet inte hur jag ska forklara men efter sju veckor utan nagot som hor till mitt normala liv sa tappade jag som en del av mig sjalv, sen hittade jag en storre visserligen och det ar ju bra! Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt riktigt men det ska bli skont att komma hem! Tur att det bara ar lite mer an tva veckor kvar! Skulle inte saga att jag egentligen langtar hem som I hemlangtan, utan for att jag behover ledighet.
 
Det ar namligen ratt svart att kanna av ledigheten nar man bor pa sin arbetsplats och inte har nagra direkt "fasta" jobbtider. Sa lite ledighet ska bli skont och sjalvklart att traffa alla jag saknar dar hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ska bli kul om vi får träffa dej när du kommer hem :)

2012-08-02 @ 20:48:02
Postat av: mamma

du är så välkommen!

2012-08-02 @ 22:16:12
Postat av: Sara

Saknar dig och kommer bli så kul att få träffa dig när du kommer hem!:D<3

2012-08-03 @ 14:10:30
URL: http://lillsaaring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0