Kaka!

Min tid pa Isle of Wight borjar lida mot sitt slut, visserligen ska jag stanna en dag langre an tankt eftersom att de tydligen behovde mig som barnvakt pa torsdagkvall. Det kanns okej anda, fast jag vill hem. Men en dag mer eller mindre, vad gor det? Kan inte forsta dock att jag varit har i mer an en vecka redan! Sjukt. Okej, tidssnack, jag lovade att inte prata om det mer...
 
Da kan jag prata om kakor istallet. Jag har borjat alska kakor! Och choklad, det har jag visserligen alltid tyckt om men inte sahar. Jag ar nastan radd att jag ar gravid, men det ar jag inte, det borde ha synts vid det har laget isafall tror jag. Eller? Nar borjar man se det? Fan, nu blev jag nervos... . Nejda, jag har bara fatt upp ogonen for kakor. Det ar dock inte en bra sak att fa upp ogonen for, kunde jag inte ha fatt upp ogonen for typ...morotter? Jag ska ta tag i detta, men jag vantar till i host for det ar fortfarande sommarlov och da orkar jag aldrig riktigt bry mig. Min datortid borjar ga mot sitt slut sa jag tror att jag ska ga och kopa kakor for jag ar sugen och for att det ar gott. Bara for att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0