Jag idag!

(Skulle ha publicerats tidigare ikväll)



Såhär har jag skuttat runt idag och skuttat stämmer ju in rätt bra, det ser ni ju på sista bilden. Hehe. Fan jag suger på det här med outfit bilder men jag har som ändå börjat känna att "fan det är ju kanske rätt kul ändå" så jag ska försöka visa lite sånna och förhoppningsvis kan det få mig att vilja klä mig lite bättre också. Nu lägger jag ju knappt ner någon tanke alls och det är ju rätt tråkigt. Har önskat typ hela mitt liv att jag var bättre på att klä mig snyggt och sånt men jag vet inte, det har som aldrig blivit av. Har som inget öga för sånt och det är jätte tråkigt. Men som sagt, det kanske jag kan öva upp? Hoppas det för jag tycker trots allt att det är rätt kul även om jag inte har någon aning om vad jag sysslar med. Haha! 
 
Justja, när man lägger upp outfit bilder ska man ju skriva vars allt kommer ifrån... viktigt viktigt. 

Kavaj: Secondhand (premiär använde den faktiskt idag!)
Linne: Gaaaaaaaaammalt från typ.. H&M. 
Shorts: Hemmagjorda
Skor: Köpta på något skum affär på min cp gata. Älskar dem! 

Sådär det var det. Ingen höjdare men bättre än ingenting och övning ger färdighet så med tiden blir det nog förhoppningsvis bättre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0