Inte på humör..

Jag måste ha vaknat på fel sida eller någonting, eller vem försöker jag lura? Jag har vaknat på fel sida isåfall ända sen jag kom hit typ. Jag har liksom inte riktigt kännt att jag vill vara här (för jobbet alltså) sen jag kom hit, utom möjligen igår när vi lekte med barnen. Det ät jättetråkigt men jag är som inte taggad eller någonting.. 
 
Detta kan ju visserligen ha att göra med att jag var hemma och alltså jag saknar allt och alla mycket mer nu än vad jag gjorde när jag först flyttade! Så det kan ju vara något, men sen kan det ju faktiskt också ha att göra med att jag inte mår så bra i min förkylning och så, men ändå inte får ligga hemma och vila. Kan vara så. Jag vet inte. 
Förhoppningsvis så blir det iallafall bättre snart, att det bara är en jobbig period eller så och sånna får man ju ha! 
 
Fan va negativt inlägg det blev... så kan vi ju inte starta dagen... 
 
Det var två myror..
..och en stack!


Ett dåligt "skämt" álà Rebecka får göra det hela lite gladare. Godmorgon! 

 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Styrkekramar från oss:)

2012-08-29 @ 09:30:22
Postat av: Amanda

....Kände sig lite barrig
puss på dig, du fixar allt!!

2012-08-29 @ 16:04:33
URL: http://frokenkoss.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0