Hoppsan...

Oj är klockan 1?? Det var jag inte alls medventen om... herregud jag kommer dö pga av sömnbrist, tur att min kropp är rätt duktig på att klara sig ändå och snart så har jag ju faktiskt 10 dagar ledigt. Jag får väl passa på att sova då och det känns skönt. Men det känns skönt, för att inte tala om viktigt, att sova nu med. Visserligen börjar jag inte jobba förrän halv tio (eller om det var halv elva... det är med "half past" är alltid förvirrande tycker jag...) men jag ska försöka uträtta lite ärenden imorgon när jag har tid eftersom att jag inte vet när jag kommer få tid nästa gång då affärerna fortfarande är öppna. Men en halv timmes extra sovmorgon tänker jag nog iallafall ge mig själv, det förtjänar jag! Godnatt! 

Hittar inga bilder. Älskar alla bilder från denna kväll. End of story. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0