HEMMA!!!

Svettigare än själva fan men det var som att sitta i en bastu pa bussen. Bussen, åh bussen... kändes sååå mycket bättre att åka i en röd buss än i en grön (som de på isle of wight var) Gud vad jag har saknat London alltså! Hela mitt trötta ansikte fick ett nytt liv och sprack upp i ett jätteleende när jag såg sagan om ringen tornet och fläkttornet (har hittat på de namnen själv för jag vet inte vad de heter..) Så lycklig! 

Nu ska jag packa upp väskan och sånt tråkigt och sedan äta!!!! Är hungrig som en varg!!!

P.s Märker att jag har blivit lite för van att blogga utan å,ä och ö för jag glömmer bort att de finns i typ varje mening jag skriver, hehe. Kul att veta tänkte jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0