Hej London!

Efter en hel dag på färdande fot har jag nu landat i mitt hem i London. Eller rättare sagt för ett par timmar sedan. Jag möttes av Kit som genast sprang upp för trappen mot sina syskon skrikandes "she's here! she's here! she's here!". Sen kom de alla ner och...blev jätte blyga och vågade inte säga någonting. Haha. Gulligt iallafall. 

Jag har även presenterat Simon och Lucy för hjortonsylt och västerbottens ost. Hjortron sylten imponerade mest men det är väl för att ost har de ju redan, hjortron har de inte. Simon kände inte ens igen namnet när jag sa det. Så det var kul. Nu är jag dock jäääätte trött och mer förkyld en någonsin. Skönt att vara ledig imorgon iallafall och kunna sova ut lite men sen har jag om min nya rumskamrat Amanda en dag att ta itu med så vi kan ju inte sova bort hela dagen. Det känns iallafall väldigt konstigt att vara här igen, men konstigt normalt ändå. Min hjärna kommer bli körd... Godnatt iallafall, sömn är väl den bästa medicinen jag kan åstakomma just nu antar jag. Godnatt!


Förresten! Är det någon som vet hur man kan fixa google translate till bloggen??? HJÄLP mig isåfall! Snarast! Jag känner att jag riskerar att bli dödad annars och att skriva egna översättningar i slutet av varje inlägg känns lite jobbigt... Så snälla du där ute som kan hjälpa mig. Gör det! Snälla!!! 

Kommentarer
Postat av: anna

https://translate.google.com/manager/?hl=sv
Följ bara instruktionerna där:]

2012-08-27 @ 16:22:51
URL: http://annaorebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0