Godmorgon!

Godmorgon! Jag kan berätta att jag har sovit den bästa natten på länge! Gud vad jag har saknat min säng alltså!♥ Bestämde att jag skulle lyxa till det och sova tills jag vaknade vilket egentligen inte var ett jätte bra beslut men som tur är så sover jag aldrig särskilt länge (är ju omöjligt typ! När jag var 15 gick det hur bra som helst, nu är det ett under om jag vaknar efter 11!) Men jag klagar inte. Jag tycker inte om att sova bort hela dagen och är jag glad och utvilad halv tio så är det ju perfekt! Särskilt idag då jag som sagt har lite saker att göra, inte viktiga saker egentligen men ändå saker som måste göras. Typ:

-Vika min tvätt
-Måla mina naglar
-Städa mitt rum 
 
Och ja, sånna saker. Tråkiga, inte spännande alls (utom naglarna) men som ändå måste göras. Men det absolut första jag ska göra är att äta frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0