Godmorgon!

Ny dag. Nya möjligheter. Har ni sovit gott? Jag vet faktiskt inte om jag har gjort det eller inte, man brukar ju kunna känna det tycker jag men nu känner jag som ingenting. Bara att jag är trött. Haha, nåja jag ska väl börja starta dagen med att byta kläder eller något och sen äta frukost och så innan vi beger oss iväg idag igen. 

Eftersom att de är sommarlov är det ju kul att göra saker på dagarna och inte bara sitta hemma och rulla tummarna, så idag ska vi fara på något museum. Om jag förstått det rätt så är det nog litesom teknobalder (?) och det är ju rätt kul faktiskt! Men först vill jag äta frukost för jag är riktigt hungrig!Har inget med inlägget att göra, jag saknar Sofie bara, det är hela poängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0