Godmorgon!

Jag sitter här i min ensamhet och tar det lite lugnt så som man kan göra när man inte har skola. Fast egentligen kan jag inte ta det särskilt lugnt, det är svårt att förstå innan man är i den situationen som jag är nu hur otroligt kort tid 10 dagar är... det kan låta som mycket, kännas som mycket, verka som mycket men det är typ ingenting! Jag och Sofie pratade om det igår för hon har ju varit i samma sits och då var det svårt för mig att förstå varför det var så svårt för henne att umgås. Nu förstår jag. Varje minut räknas som på något sätt (därför borde jag egentigen inte sitta här..) och sen måste man göra rätt val och allting för att hinna allt man vill hinna. 

Jag trodde helt ärligt att jag skulle få en rätt lugnt vecka eftersom att alla skulle gå skola, pfft, tji fick jag! Nu ska jag till farmor en sväng iallafall, passar på att hälsa på henne när alla andra är i skolan. Det känns kul!

P.S Jobbigt med en dator utan bilder!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0