Gjorde min kväll!

Som jag nämt så har Melissa lämnat London och det känns inte kul eftersom att jag tyckte om henne. Sen så ser jag att hon har taggat mig i sitt inlägg där hon skrev allt hon saknar med London. Otroligt varm i hjärtat blev jag och precis som min kommentar lyder (som ni visserligen inte kan se) så ser jag verkligen framemot att träffa henne när hon kommer tillbaka för att hälsa på! 

I övrigt så känner jag mig stolt över mitt arbete under kvällen, har kommit en bra bit påväg tror jag och det känns bra! Nu ska jag byta till pyjamas och krypa ner i sänger och kanske jobba lite mer, annars så börjar jag vara rätt trött så kanske somnar jag direkt. Vi får se. Godnatt iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0