For ett ar sedan..

Naja, nastan ett ar sedan. Poangen ar att jag da besokte Paris och foll for den staden, da visste jag inte att jag ett ar senare skulle bo i London. Det ar som konstigt, ett ar gar sa fort men anda inte. Okej jag ska inte snacka om tid igen, jag lovar! Jag tycker bara att det ar lite coolt for jag hade ingen aning om det da och det ar knappt sa att jag fattar nu att jag har flyttat fast jag marker att jag har gjort det och knappt kan komma ihag hur det kanns att ga i mitt riktiga hus. Konstigt.

Paris iallafall, alltsa jag tror inte att jag riktigt berattade i bloggen hur mycket jag tyckte om den staden alltsa! Kanske var det for att det forsta jag mottes av nar jag kom upp fran tunnelbanan var triumfbagen (det har jag sagt forr) eller bara for att staden var helt fantastisk. Jag tror pa det andra alternativet, Och under mitt ar i London har jag som plan att besoka Paris igen, det ar trots allt bara en tva timmars resa med taget under vattnet tror jag och da vore jag ju en dare om jag inte tog den mojligheten tycker da jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0