Dags att köpa onyttigheter!

Tänkte ladda upp bilder från Carnevalen men så la internet ner mitt i överföringen och då orkade jag inte börja om så det får bli senare. Helt sjukt var det iallafall! FULLT med folk och alla var så jävla taggade som och sen gick paraden runt (och stod stilla med för den delen) sen i området innanför "parad-vägen" så fanns det en massa mat och en massa musik och en massa folk som drack och det är verkligen såå olikt Sverige så det finns inte! 

Jag kan likna det som mest med typ stadsfesten hemma men där går ju inte folk runt och dricker direkt ur flaskan mitt i allting och polisen står inte bara och tittar på. Inte heller går det runt folk och säljer dricka och shots som en vandrande bar. Isåfall har då jag missat allt detta under mina 18 år i Sverige. Så för mig som just kommit tillbaka fick mitt Svenska hjärta en liten liten chock först, sen vande jag mig och kände att jag gärna ville ställa mig och dansa med alla andra Londonbor mitt på gatorna om jag hade varit mindre förkyld och kanske lite onykter också, men det var jätte kul ändå! 

Nu ska vi iallafall bege oss ut och köpa lite onyttigheter och sedan bara döö framför en film eller nåt. Såååå skönt! 

2 bilder från idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0