Dagen efter

Utan att vilja låta som.... ja jag vet inte riktigt, men vafan hände? Jag försöker tänka men kan inte minnas någonting och det är jag chockad över eftersom att jag inte drack mycket så vad hände? Jag har ingen aning. Jag måste ha det här datumen stämplat som mitt otursdatum, eller ännu mer oturshelg, för detta blir tredje året i rad som jag på fredagen denna helg har, alla gånger, av okänd anledning blivit för onykter så det har slutat i kaos. Jag ska komma ihåg detta, aldrig mer näst sista helgen i augusti! Nu när jag har sagt det ska jag fortsätta skämmas lite för allvar,detta är typ det värsta jag varit med om, känns det som nu iallafall! Förlåt till alla som drabbades! 

Ingen bild för jag känner bara skam just nu så nej. Jag hör av mig när jag mår bättre. Vafan, haha. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0