Crabcake!

Aah, forsta bilden som jag sjalv har tagit som jag publicerat pa...fyra dagar.. fantastiskt! Jag far borja lagga ut bilder pa facebook aven fast jag inte gillar det bara for att sedan kunna publicera dem pa bloggen. Hehe.

Na men iallafall, idag har vi fiskat krabbor! Eller som de sager det: Crabbing. Martha var dock den enda med krabbelycka (fiskelycka) och fick tre stycken, jag fick dock var den lycklige att fanga dem med hoven (haven?) efter att hon fangat dem. Det var ratt kul iallafall, men allt som har med fiske att gora ar ju inte riktigt min grej. Sa "helt okej" ar ett riktigt bra betyg med andra ord. Det roligaste var dock att se dem springa nar vi korde krabbrace med dem. Hehe...de springer ju pa snedden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0